Maksu- ja toimitusehdot
Päivitetty 16.9.2025
Verkkokauppa www.villakeiju.fi
Rekisteröity osoitteeseen Toritie 12, 71800 Siilinjärvi
Y-tunnus 2273504-0
sähköposti: villakeijuinfo@gmail.com p.040 745 1000
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Minimitilaus 15euroa ennen rahtikuluja.
Toimitukset vain Manner-Suomeen. Emme toimita Ahvenanmaalle, emmekä ulkomaille. We dont ship to Åland/abroad.
1.Tilaaja x tilaajan vastuu
-Tilaajan tulee olla täysi-ikäinen
-Tilaajan vastuulla on huomioida, että värien nimikkeet ja kuvat ovat suuntaa-antavia. Villakeiju ei vastaa tietotekniikasta johtuvasta (värierot erilaisissa asetuksissa eri tietokonenäytöillä ym.) tuotekuvan informaation virheellisyydestä ja siitä johtuvista asiakaspalautusten todellisista toimituskustannuksista. Asiakkaan vastuulla on etukäteen ottaa yhteyttä sähköpostilla ja tarkistaa mikäli jokin lisätieto on tarpeen tuotteen tilauspäätöksen tekemisessä.
-Tilaajan vastuulla on että tilauksessa annettu osoite on oikein ja mahdollinen paketin noutopiste on valittu oikein, jotta paketti toimitetaan oikeaan paikkaan. Mikäli asiakkaan tilauksessaan antama osoite on väärin kirjoitettu tai valittu väärä paketin noutopiste, tai paketti palautuu asiakkaan osoitteenmuutoksen tekemisen vuoksi tai paketti ohjautuu väärään paikkaan asiakkaan ilmoittaman virheellisen puhelinnumeron vuoksi (Postin paketin ohjautuminen puhelinnumeron perusteella) asiakas vastaa kustannuksista, jotka syntyvät mahdollisesta uudelleen lähetyksestä tai muutoksen tekemisestä kesken kuljetuksen. Mikäli paketin toimitus valittuun noutopisteeseen ei onnistu, rahtifirmoilla on oikeus toimittaa paketti toiseen noutopisteeseen.
-Tilaajan vastuulla on antaa toimiva sähköpostiosoite oikeinkirjoitettuna sekä tarkastaa sähköpostistaan myös roskapostikansio siltä varalta, että tilausvahvistus tai saapumisilmoitus suodattuu sinne. Tilaajan vastuulla on huolehtia myös siitä, että sähköpostissa ja kännykän viestimuistissa on tilaa saapumisviestien vastaanottamiseen.
-Tilaajan vastuulla on antaa puhelinnumero oikein kirjoitettuna. Villakeiju ei vastaa tilanteista joissa asiakas on kirjoittanut vahingossa puhelinnumeron väärin ja esim. Postin sovellus ohjaa paketin puhelinnumeron perusteella sen mukaan kenen puhelinnumero tilaukseen on annettu.
-Tilaajan tulee huolehtia, että hakee paketin noutopisteestä saapumisviestissä ilmoitettuun päivään mennessä.
2. Tilaaminen
-Tilaukset tehdään verkkokaupan kautta. Emme käsittele sähköpostilla/tekstiviestillä/soittamalla saapuneita tilauksia. Poikkeuksena pitkäaikaiset sopimusasiakkaat joiden kanssa on erikseen asiasta sovittu. Mikäli tilauksestasi unohtui jokin tuote, tuote voidaan vielä lisätä tilaukseen jos tilausta ei ollut vielä ehditty pakata/lähettää ja jos ehdimme yhdessä sopia lisäämisestä. Ennen lisätilausta, odotathan sähköpostilla varmistuksen, että lisätilaus on vielä mahdollista tehdä. Vahvistusvastauksen jälkeen lisätilaukset on tehtävä normaalina tilauksena verkkokaupan kautta ja toimitustavaksi voi valita ”nouto myymälästä” jolloin ei tule toisia toimituskuluja.
-Tuotteet lisätään ostoskoriin klikkaamalla halutun tuotteen kohdalla ”lisää koriin” painiketta. Tuotteiden määrää voi muuttaa ostoskorinäkymässä. Mikäli määrän muuttaminen ei onnistu, se johtuu todennäköisesti siitä ettei tuotetta ole varastossa niin paljoa. Verkkokauppasovellus ei anna lisätä ostoskoriin tuotteita enempää kuin mitä niitä on varastossa. Ostoskori näkyy sivun oikeassa yläkulmassa. Kun olet valinnut haluamasi tuotteet, klikkaa ostoskorinäkymän alalaidasta painiketta ”Kassalle”, muuta tarvittaessa tuotteiden määriä, kirjoita yhteystietosi huolella ja valitse toimitus- ja maksutavat. Verkkokauppa näyttää toimitustapojen valikossa automaattisesti kyseisen tilauksen tuotteille mahdolliset toimitustavat, joista voi valita. Mikäli asiakkaan valitsema noutopiste on täynnä tai paketti liian iso toimipisteeseen, kuljettaa rahtifirmat paketin johonkin muuhun vapaana olevaan noutopisteeseen.
3. Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen verkkokaupasta lähtee sähköpostiisi automaattinen tilausvahvistus muutaman minuutin sisällä. Asiakkaan vastuulla on huolehtia, että tilauksessa annettu sähköpostiosoite on oikein kirjoitettu ja sähköpostissa on tilaa viestin vastaanottamiseen. Mikäli tilausvahvistusviestiä ei kuulu 5min sisällä tilauksen teosta, tarkistathan sähköpostin roskapostikansion. Mikäli tilausvahvistusviestiä ei löydy sieltäkään, otathan meihin yhteyttä sähköpostilla villakeijuinfo@gmail.com niin voimme tarkistaa oliko tilauksessa annettu sähköpostiosoite oikein kirjoitettu ja korjaamme sen tarvittaessa.
4. Maksaminen ja maksutavat
Maksut tapahtuvat turvallisesti Visma Payn tai Klarnan kautta. Villakeijun oma ”lasku” on käytössä ainostaan sopimusasiakkaille etukäteen sovitusti.
-VISMA PAY l
(asiakkaan ja Visman välinen sopimus maksun suorittamisesta)
Visma Pay-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.
(Visma Pay maksut ovat täysin asiakkaan ja ko.maksupalveluyritysten välisiä. Alimmaisena lisätietoa molemmista (kohta 12).
–KLARNA
(asiakkaan ja Klarnan välinen sopimus maksun suorittamisesta. Lue tarkemmat tiedot Klarnan ehdoista.)
-Maksa myöhemmin (Klarnalla saat 30 päivää kulutonta ja korotonta maksuaikaa. Maksuaika alkaa tilauksen lähettämisestä. Tämä tarkoittaa, että vastaanotat tuotteen ennen kuin sinun tarvitsee maksaa sitä.
-Pilko maksut (Maksun voi pilkkoa jopa 36kk eriin. Ehdot ja kulut näet kassalla valitessasi Klarnan maksutavoista. . Klarna arvioi asiakkaan luottokelpoisuuden.
–Villakeijun oma YRITYSLASKU/ENNAKKOLASKU
Tämä yrityslasku/ennakkolasku on tarkoitettu organisaatioille, yhdistyksille, yrityksille erillisen sopimuksen mukaan. Tilaus lähtee matkaan kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Maksusuorituksen kirjautuminen voi kestää muutamia päiviä eri pankkien välillä. Mikäli tilaus on kiireellinen, käytäthän ennakkolaskun sijaan Visman tai Klarnan maksuvaihtoehtoja. Mikäli laskua ei näy sähköpostissa, tarkistathan myös roskapostikansion. Maksutiedot lähtee automaattisesti tilauksentekohetkellä.
5.Turvallisuus
Villakeiju ei koskaan lähettele asiakkaille maksupyyntöjä erikseen. Ainoastaan verkkokauppatilauksen yhteydessä välittömästi muodostuvat laskut ovat tarkoituksenmukaisia ja tiedot ilmestyvät tilauksentekohetkellä. Myöskään Villakeijun lähettämistä paketeista ei tule rahtifirmoilta viestejä lisämaksuista, koska Villakeiju hoitaa kaikki rahtimaksut rahtifirmalle jo pakettia lähetettäessä.
6.Tilauksen käsittely- ja toimitusaika
Tilaukset käsitellään ja saatetaan toimitukseen pääsääntöisesti 1-2 arkipäivän sisällä maksusta, mutta lomien, kampanjoiden, messujen ym. aikana saattaa tilausten käsittelyajat hieman pidentyä. Ilmoitamme mahdollisen tilausruuhkan ”uutisena” verkkokaupassa sekä verkkokaupan Ajankohtaista-sivulla. Villakeiju on 2-3 työntekijän pienyritys.
Mikäli tilaus sisältää yhdenkin ”tulossa, varaa” merkinnällä olevan tuotteen, tilaus jää odottamaan saapuvaa tuotetta. Mikäli tarvitset tilauksesi aiemmin, tilaa varaustuote erikseen ihan omana tilauksenaan.
Rahtifirmojen (Matkahuolto, Posti, Schenker) toimitusajat näet kyseisten rahtifirmojen sivuilta. Emme vastaa rahtifirmojen toiminnasta aiheutuvista muutamien päivien viivästyksistä.
7.Toimitustavat ja -hinnat
Toimitustavat Suomessa
1.Matkahuolto Lähellä paketti noutopisteisiin 6,90e
Asiakkaan valitsema noutopiste saattaa muuttua mikäli paketti ei koon puolesta mahdu esim. automaattiin, tai noutopiste on täynnä, paketti voi ohjautua silloin toiseen noutopisteeseen)
2.Matkahuolto jakopaketti kotiovelle (aika sovittavissa) 14,90
(Kotijakopaketissa saat matkahuollolta tekstiviestin jossa ilmoitetaan vaihtoehtoisia aikoja jakelulle)
3. Matkahuolto jakopaketti (ilman ajan sopimista) 14,90e
(Matkahuolto jakaa paketin automaattisesti ilman erillistä ajan sopimista, ilman soittoa. Yksi jakeluyritys, jonka jälkeen paketti viedään pakettipisteeseen )
4a Postin Pikkupaketti postilaatikkoon 4,90e (koko alle A4 21×29,7cm , paksuus alle 3cm, talvella ei lämpötilaherkille tuotteille: maalit, liimat, teipit )
4b Postin isompi pikkupaketti oven taakse (38 cm x 38 cm x 28 cm, max. 4 kg) Huom! Käytämme tätä toimitustapaa vain silloin jos tilaus ei ole syystä tai toisesta mahtunut pienempään pikkupakettiin esim. pakkausmateriaalin koon vuoksi tai tuotteiden yhteenlasketun koon vuoksi.
5. Posti pakettitoimitus noutopisteisiin 6,90e.
Asiakkaan valitsema noutopiste saattaa muuttua mikäli paketti ei koon puolesta mahdu esim. automaattiin, tai noutopiste on täynnä, paketti voi ohjautua silloin toiseen noutopisteeseen)
6. Posti jakopaketti kotiin 14,90e
(Posti lähettää tekstiviestin, jossa voi valita ehdotetuista toimitusajoista)
7. Posti express jakopaketti yrityksille 14,90e (Ei soittoa, eikä ajan sopimista. Yksi jakeluyritys, jonka jälkeen paketti viedään noutopisteeseen noudettavaksi) Ma-pe klo 9.00 mennessä tulleet tilaukset viedään pääsääntöisesti saman tai seuraavan päivän aikaan postiin ja paketin pitäisi pääsääntöisesti olla asiakkaalla perillä tilausta seuraavana tai sitä seuraavana arkipäivänä.
8. DB Schenker noutopisteeseen 6,90e
9. Siilinjärvi kotiintoimitus 9,90e max5km Siilinjärven keskustasta
(Sovimme tekstiviestillä Sinulle sopivan ajan/päivän. Jakelut suoritetaan pääosin myymälän aukioloaikojen ulkopuolella)
10. Ilmainen toimitus yli 80euron tilauksissa Matkahuollon Lähellä-pakettina, Postin pikkupakettina, Postin noutopistepakettina, DB Schenkerin noutopistepakettina Manner-Suomessa. Toimitus on ilmainen ainoastaan mikäli asiakkaan pitämien tuotteiden yhteissumma ylittää 80e. Jos summa jää alle 80e, rahtivapaus raukeaa ja toimituskulu veloitetaan valitun toimitustavan normaalihinnan mukaan.
11.Nouto myymälästä 0,00e Toritie 12, 71800 Siilinjärvi. Etukäteen sovitusti tuomme tilauksen tarvittaessa myös suoraan autoon. Tilaus luovutetaan tilausnumeroa vastaan)
8.Paketin noutaminen NOUTOPISTEISTÄ /säilytysajat
-Saapumisviestissä ilmoitetaan montako päivää pakettia säilytetään ja milloin säilytys päättyy.
-Tilaajan tulee huolehtia, että hakee paketin noutopisteestä saapumisviestissä ilmoitettuun päivään mennessä.
9. Tilauksen peruuttaminen
-Tilauksilla on rajoitettu peruuttamisoikeus. Se tarkoittaa sitä, että esimerkiksi aamuisin pakkaamme ensisijaisesti tilauksia kiireesti matkaan, emmekä välttämättä ole lukemassa sähköpostia ennen pakettikuormien lähtöä. Tilaus voidaan peruuttaa ilman kuluja yhden kerran, mikäli tilausta ei ole ehditty lähettää ja jos peruuttamisesta ollaan ehditty sopia yhdessä etukäteen hyvissä ajoin ja mikäli meillä ei ole tilausten käsittelyssä ruuhkaa. Asiakkaan tulee tehdä peruuttamisilmoitus sähköpostilla villakeijuinfo@gmail.com vastaamalla tilausvahvistusviestiin ja kirjoittamalla selvästi, että kyseinen tilaus halutaan perua. Tilausta ei voi peruuttaa soittamalla, mutta kiireellisissä tilanteissa voit soittaa ja kertoa että olet laittanut sähköpostilla peruuttamisilmoituksen. Aamuisin aloitamme suoraan keräämään tilauksia, jotta ne ehtivät aamun kuljetuksiin, joten silloin emme ole lukemassa yöllä tai aamulla tulleita sähköposteja/peruuttamisilmoituksia. Mikäli tilaus on ehditty jo lähettää, tilauksen peruutus muuttuu peruuttamisesta normaaliksi asiakaspalautukseksi, katso kohta 10. Asiakaspalautus. Rajoitettu peruuttamisoikeus tarkoittaa myös sitä, että jos asiakkaan tilaus sisältää määrämittaan leikattuja tuotteita, jotka ollaan ehditty jo leikata tai erikseen asiakkaalle tilattuja tai räätälöityjä tuotteita, niiden osalta peruutusta ei pysty suorittamaan. Myöskään digitaalisilla tuotteilla ei ole peruutus- tai palautusoikeutta. Ensimmäisen tilauksen peruuttaminen on maksuton, mutta toisesta kerrasta alkaen perimme käsittelykulua 10e, mikä kattaa osan meille syntyneistä kustannuksista. Mikäli sama asiakas toistuvasti peruuttaa tilauksen (useammin kuin kaksi kertaa), meillä on oikeus ilmoittaa asiakkaalle asiakkuuden päättämisestä ja kieltäytyä myymästä asiakkaalle.
10.Asiakaspalautukset
-Sovithan palautuksista aina etukäteen sähköpostilla villakeijuinfo@gmail.com. Sähköpostilla voit pyytää asiakaspalautuskaavakkeen. Palautusasioita ei hoideta soittamalla, tekstiviestillä, sosiaalisessa mediassa, vaan ainoastaan sähköpostilla. Asiakaspalautuksista tulee aina sopia etukäteen, jotta tiedämme odottaa saapuvaa lähetystä ja olemme varmasti kyseisenä ajankohtana vastaanottamassa lähetystä.
-Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus 14vrk tilauksen vastaanottamisesta. Asiakaspalautuskaavake tulee lähettää huolellisesti täytettynä sähköpostilla osoitteeseen villakeijuinfo@gmail.com 14vrk kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Käsittelemme asiakaspalautuskaavakkeen ja ilmoitamme asiakaspalautuksen toimitusosoitteen tuotteesta ja tuotteiden määrästä riippuen. Palautusohjeen ja –osoitteen lähettämisestä Villakeiju odottaa saapuvaa lähetystä 14vrk, jonka jälkeen saapuneita palautuksia ei enää käsitellä. Mikäli palautunut paketti saapuu meille joskus myöhemmin, tuotteet ovat siirtyneet asiakkaan omaisuudeksi, eikä niillä ole enää palautusmahdollisuutta. Ilmoitamme yhden kerran sähköpostilla ja tekstiviestillä asiakkaalle mahdollisuudesta lunastaa palautunut paketti omalla kustannuksellaan ja odotamme asiakkaan vastausta 1kk, minkä jälkeen paketin sisältö siirtyy Villakeijun omaisuudeksi.
Palautamme rahan 14 vuorokauden kuluessa siitä kun palautus on saapunut meille asti. Lähetys on asiakkaan vastuulla niin kauan kunnes se saapuu meille. Asiakkaan on pystyttävä virallisesti todistamaan (kuitti, jossa seurantatunnus) saattaneensa asiakaspalautus rahtifirman kuljetettavaksi. Otathan kuitin asiakaspalautuksesta ja säilytäthän sitä varmuuden varalta 1kk.
Palautusoikeus koskee myyntikuntoisia, alkuperäispakkauksessaan olevia tuotteita. Palautusoikeus ei koske asiakkaalle erikseen tilattuja tuotteita ns.”tilaustuotteita”, asiakkaalle räätälöityjä, metreittäin mitattavia/myytäviä tuotteita (esim. osa kankaista/nauhoista).Pidätämme oikeuden vähentää palautettavasta summasta tuotteen myyntikunnon aleneman verran. Digitaalisilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Digitaalisia tuotteita ovat esimerkiksi sähköpostin pdf-liitteenä lähetettävät käsityöohjeet.
Palautustoimituskustannukset ovat asiakkaan vastuulla, mikäli kyse ei ole väärästä tai viallisesta tuotteesta. Eli mikäli tuotteessa ei ole mitään vikaa tai emme ole lähettäneet väärää tuotetta tai haluat muutenvain palauttaa tuotteita, tilauksen palautus tapahtuu asiakkaan kustannuksella. Mikäli asiakas palauttaa toistuvasti (useammin kuin kerran) koko tilauksen, perimme toisesta koko tilauksen palautuskerrasta alkaen todellisten rahtikulujen lisäksi myös käsittelykulua 10e, mikä kattaa osan meille syntyneistä kustannuksista. Mikäli asiakas toistuvasti (useammin kuin kaksi kertaa) palauttaa koko tilauksen, meillä on oikeus ilmoittaa asiakkaalle asiakkuuden päättämisestä ja kieltäytyä myymästä asiakkaalle.
Asiakas vastaa palautustoimituskuluista ja siitä, että tuote on pakattu niin, että se kestää kuljetuksen ja saapuu ehjänä, myyntikuntoisena ja alkuperäistuotepakkauksessaan ja kaikkine tuotteisiin liittyvien tarvikkeineen perille. Mikäli tuote ei ole alkuperäisessä myyntikunnossaan pakkauksineen ja tarvikkeineen sen saapuessa meille, pidätämme oikeuden vähentää palautettavasta summasta tavaran myyntikunnon alentumisen verran.
Niissä asiakaspalautustilanteissa, joissa kauppa on lain mukaan velvollinen palauttamaan koko tilauksen summan ja toimituskulun kauppiaalta asiakkaalle, palautamme vain peruspaketin hinnan, eikä asiakkaan käyttämiä kalliimpia toimitusmuotoja esim. jakopaketti tms.
Noutamattoman paketin palautuminen:
Mikäli asiakas ei nouda pakettia ja paketti palautuu meille takaisin, asiakas vastaa lunastamattoman paketin todellisista palautumis- ja uudelleenlähetyskuluista. Mikäli asiakkaan tilaus sisälsi alunperin ilmaisen toimituksen, mitätöityy ilmainen toimitus noutamatta jättämisen yhteydessä, mikäli asiakas ei valitse paketin uudelleenlähetystä vaan haluaa perua tilauksen kokonaan. Tällöin palautettavasta summasta vähennetään todelliset paketin rahtikulut. Lunastamatta jättäminen ei ole sama kuin tilauksen peruuttaminen ja palauttaminen. Mikäli asiakas jättää toistuvasti (useammin kuin kerran) paketin noutamatta, niin toisesta kerrasta alkaen perimme palautus- ja uudelleenlähetyskustannusten lisäksi käsittelykulua 10e, mikä kattaa osan meille aiheutuvista kustannuksista.
Edellämainituilla toimenpiteillä pyrimme vähentämään saman paketin ees taas lähettelyä ja minimoimaan huvin vuoksi tehtyjä tilauksia, joita ei ehkä ole aikomustakaan lunastaa. Eestaas paketin lähettämisestä ja saman tilauksen peruuttamisesta, palauttamisesta, uudelleen lähettämisestä syntyy myös aina kuluja mm. työntekijän työaika, tulosteet, pakkausmateriaalit, pankin tai maksupalvelutarjoajan maksuliikennekulut ym, joita pyrimme minimoimaan. Toistuvasta (useammin kuin kerran) tilausten, palautusten, peruutusten vuoksi meillä on tarvittaessa oikeus ilmoittaa asiakkaalle asiakkuuden päättämisestä ja kieltäytyä myymästä asiakkaalle.
Huomioithan että meille ei voi lähettää kirjepostia, meillä ei ole postilaatikkoa. Asiakaspalautukset aina pakettina joko Matkahuolto pakettipiste Villakeiju (Toritie 12) tai Tokmannin automaatti Siilinjärvi tai Posti Shell Siilinjärvi tai Schenker R-kioski Siilinjärvi. Muista noutopisteistä emme nouda paketteja. Annamme tarkempia ohjeita asiakaspalautusilmoituksen yhteydessä sähköpostilla. Voimme tehdä sinulle valmiiksi palautusosoitekortin Postiin tai Matkahuoltoon, jolloin sinun ei tarvitse maksaa palautusta lähetyshetkellä, vaan vähennämme palautuksen rahdin palautettavasta summasta. Rahtikulu vaihtelee palautettavan paketin koon mukaan, alkaen 7,90e. Vahvistamme palautuskustannuksen asiakaspalautusilmoituksen yhteydessä sähköpostilla ja saat helpostikoodin /palautuskoodin ja tarkemmat ohjeet sen käyttöön.
11.Pakkauksen/tuotteiden vioittuminen kuljetuksessa
Noutaessasi paketin noutopisteestä tai vastaanottaessasi jakopaketin, tarkastathan paketin kunnon. Mikäli pakkaus tai tuote on vioittunut, pyydäthän jo noutohetkellä henkilökuntaa tekemään huomautuksen lähetyksen tietoihin. Sen jälkeen ota meihin yhteyttä sähköpostilla villakeijuinfo@gmail.com ja liitä mukaan kuva vahingoittuneesta tuotteesta/paketista. Mikäli paketti on vaurioitunut, otathan valokuvan ennen paketin avaamista. Mikäli tuote on vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti sähköpostilla villakeijuinfo@gmail.com.
12. Visma Pay maksutavan tarkemmat tiedot
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä OP Lasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
UKK
En saanut tilausvahvistusta
Tarkistathan roskapostikansion. Mikäli tilausvahvistusta ei löydy sieltä, voit ottaa yhteyttä sähköpostilla villakeijuinfo@gmail.com, niin tarkistamme oliko tilauksessa annettu sähköpostiosoite oikein ja lähetämme tilausvahvistuksen tarvittaessa uudelleen korjattuun sähköpostiosoitteeseen.